چاپ انتخابات

بهترین رنگ برای چاپ چیست ؟

بهترین رنگ برای چاپ چیست ؟

بهترین رنگ برای چاپ

برای انتخاب بهترین رنگ برای چاپ در تبلیغات از کارت ویزیت گرفته تا بنر و پرچم های تبلیغاتی , کاتالوگ , تراکت و…  باید نکاتی را مد نظر قرار داد , در یک کار تبلیغاتی انتخاب طرح تنها نصف مسیر طی شده است اگر جذاب ترین طرح را داشته باشید اما نکات مهم قبل از چاپ را در نظر نگیرید نتیجه کار چندان دلپسند نخواهد رنگ طرح , کیفیت طرح , فونت و… از استانداردهای خاص قبل از چاپ است که باید رعایت شود . مجموعه آبان پرچم با طراحی و چاپ پرچم ساحلی و انواع پرچم های تبلیغاتی در خدمت شماست . برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا همراه ما باشید با  :

  • بهترین رنگ برای چاپ در تبلیغات
  • نکات مهم در انتخاب بهترین رنگ در چاپ

بهترین رنگ برای چاپ در تبلیغات

 با کمک روانشناسی رنگ ها می توان بهترین رنگ برای چاپ در اهداف تبلیغاتی خود اعم از چاپ کارت ویزیت , کاتالوگ , بنر تبلیغاتی و یا چاپ پرچم سفارشی انتخاب نمود .

رنگ سفید :

رنگ سفید نماد صلح و آرامش بوده و جزء تأثیرگذارترین رنگ ها محسوب می شود , این رنگ خنثی برای تأثیرگذاری بیشتر  اغلب با یک تم رنگی دیگر ترکیب می شود.

مرکز چاپ پرچم ساحلی بادبانی اینجاست 

رنگ قرمز :

رنگ قرمز بیانگر اعتماد به نفس بوده و رنگی تحریک پذیر محسوب می شود و معمولا در طرح های گرافیکی کاربرد دارد , رنگ قرمز به اشتیاق و عشق همراه است اما شدت آن نشان دهنده هیجان , عزم و شجاعت می باشد ؛ دانشمندان می گویند رنگ قرمز بهترین گزینه برای جذب جنس مخالف است مطالعات نشان داده این رنگ بهترین رنگ برای مردان و زنان است و هردو جنس به یک رنگ جذب می شوند همین امر باعث شده تا قرمز بهترین رنگ برای جذب مشتری باشد .

رنگ نارنجی :

رنگ نارنجی رنگی پر انرژی است اما احساس هشداری که قرمز منتقل می کند را ندارد این رنگ به علت طبیعت پر جنب و جوش خود توجه را به خود جلب و می تواند با موفقیت برای تبلیغات مدرن که می خواهند متمایز از بقیه باشند استفاده می شود .

رنگ زرد :

رنگ زرد به دلیل تداعی خوشحالی بیشتر در صنایع غذایی کاربرد دارد و اگر به رنگ طلایی میل تر کند و سیرتر شود به مفهوم امنیت و ثروت است این رنگ را در تبلیغات عطرها و لوازم آرایش گرانقیمت زیاد مشاهده می کنیم .

رنگ بنفش :

یکی از زمینه هایی که رنگ بنفش در آن عملکرد خوبی دارد بعد آگاهی بخشی است به دلیل اینکه رنگ با خودمختاری تداعی می شود همچنین این رنگ رنگ سلطنتی نیز محسوب می شود , بنفش با قدرت , تجملات و معنویت مرتبط است و از نقطه نظر منفی رنگ ناکامی است برخی برندها برای لوکس بودن رنگ طلایی را به بنفش اضافه می کنند .

رنگ آبی :

این رنگ تداعی کننده رنگ دریا و آسمان است و بسیاری از افراد آبی را رنگ آرامش , ثبات , اعتماد و هماهنگی می دانند البته با اندوه و غم نیز بی ربط نیست , بسیاری از تبلیغ کنندگان و خرده فروشان از این رنگ در گواهی اعتماد با حمل و نقل رایگان استفاده می کنند بسیاری از بانک ها نیز از این رنگ به عنوان رنگ سازمانی خود برای ایجاد حس اعتماد استفاده می کنند فیس بوک , اسکایپ و توییتر برندهایی در زمینه تکنولوژی هستند که از آبی در لوگوی خود استفاده میکنند .

رنگ سبز :

سبز نشان رشد , هماهنگی و کیفیت های تازه , سبز تیره احساس سلامتی و امنیت مالی یا موفقیت را القا می کند این ساده ترین برای چشم بوده که بینایی را نیز بهبود می بخشد بهتر است در هنگام نمایش توصیفات و داستان های بنیانگذار در پرچم خود از رنگ سبز استفاده کنید .

نکات مهم در انتخاب بهترین رنگ در چاپ

رنگی که در صفحه مانیتور مشاهده می شود اکثرا به خصوص اگر آن صفحه از نظر رنگ کالیبره نباشد کار با چاپ آن محصول متفاوت خواهد بود اما با استفاده از روش هایی این تفاوت را تا میزان زیادی کاهش داد توجه به نکات و انجام روش هایی می تواند رنگ طرح در صفحه نمایش را به رنگ چاپ شده نزدیک کند و بهترین رنگ برای چاپ را بتوان انتخاب نمود , از جمله

  • از مانیتورهای کالیبره استفاده شود .
  • به مد رنگی CMYK در طرح مورد نظر توجه شود .
  • از کتاب های مرجع رنگ استفاده شود .
  • به مجموعه درصدهای CMYK توجه شود .
  • از کدهای رنگی نرم افزار استفاده شود .
طرح های جدید پرچم تشریفات تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *