نمایشگاه

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی از 19 تا 22 مردادماه 1403 به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای حضور علاقه مندان و دوست داران این صنعت می باشد , زمان بازدید از این رویداد 8 صبح تا 15 عصر است . آبان پرچم مرکز چاپ پرچم ساحلی ، تشریفات ، رومیزی و… انواع پرچم های نمایشگاهی در خدمت شماست . برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا همراه ما باشید با ادامه مطلب .

مرکز چاپ پرچم ساحلی نمایشگاهی اینجاست

درباره نمایشگاه بین المللی صنعت مالی

نمایشگاه بین المللی صنعت مالی که با نام Finex نیز شناخته می شود ,  یکی از بزرگ ترین رویداد کشور در حوزه بورس , بانک و بیمه بوده که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت های توانمند داخلی و خارجی در زمینه بورس , بانک و بیمه برگزار می شود , این رویداد فرصتی ارزشمند است تا شرکت های فعال جدیدترین دستاوردها و خدمات خود را در معرض دید بازدید کنندگان و متخصصان این عرضه قرار دهند .

مشارکت کنندگان در این رویدادشامل , بانک های دولتی و خصوصی , مؤسسات مالی , تعاونی های اعتبار , صرافی ها , لیزینگ , صندوق قرض الحسنه , شرکت های تأمین سرمایه , صندوق های سرمایه گذاری , شرکت های سبد گردان , استارتاپ ها , شرکت های اطلاعات مالی و شرکت های سرمایه گذاری , مؤسسات رتبه بندی , بیمه ها و کارگزاران بیمه , مؤسسات آموزشی , دانشگاه ها , ناشران بورس , خبرگزاری ها و پایگاه های بورس و… است .

هدف از برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی

مهم ترین هدف از برپایی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی را می توان موارد زیر دانست .

  • افزایش آگاهی مردم از بازار مالی و خدمات آن
  • بررسی میزان تقاضای بازار
  • ارتقاء سواد مالی
  • برگزاری رویدادهای استارتاپی در زمینه مالی
  • ایجاد بستری برای تعاملات و مذاکرات بین المللی
  • ارائه توانمندی های داخلی در حوزه های بورس , بانک و بیمه با آموزش و فرهنگ سازی
  • برپایی غرفه مخصوص کودک و نوجوان
  • برگزاری کارگاه های آموزشی
طرح های 1403 پرچم تشریفات را ببینید

چرا در نمایشگاه بین المللی صنعت مالی تبلیغ کنیم ؟

حضور در نمایشگاه های بین المللی این امکان را به شرکت ها می دهد تا برند خود را بالا برده و در ذهن جا بی افتند , قطعا به صورت خود به خود جمع شدن مجموعه ای خدمات و کالا در زیر سقف و ارائه آن برد تبلیغاتی دارد , در نمایشگاه هدف از تبلیغات جذب مخاطبان خاص  نیازمندان به ان کالاست ؛ بدون شک تبلیغات در ایجاد بازارهای رقابتی تأثیر مستقیم دارد تبلیغات در نمایشگاه به عنوان یک تبلیغ تخصصی در تمام دنیا مطرح است و به همین دلیل تخصص دانش و تجربه و فرهنگ مناسب برای اجرای این نوع از تبلیغات امری بسیار ضروری است , بنابراین مهم است که شرکت ها و کسب و کارها با رویکردی حرفه ای وارد نمایشگاه و تبلیغات در آن شوند تا بتوانند به هدف نهایی خود از حضور در نمایشگاه دست یابند .

اهمیت بسیار بالای پرچم تبلیغاتی در تبلیغات یک برند

یکی از ابزارهای تبلیغاتی تأثیرگذار در نمایشگاه ها و رویدادهای مهم تبلیغاتی پرچم تبلیغاتی است , پرچم ها به صورت گسترده هویت شما را نشان می دهند و اگر در مکانی صحیح قرار گیرند برند شما را در معرض دید خواهد ؛ در دنیایی که احتیاج به تبلیغات برای فروش بیشتر است این الملن ها تبلیغات گسترده را خیلی سریع انجام می دهند البته این ابزارها زمانی می توانند افزایش فروش بیاورند که با طراحی منحصر به فرد خود بتواند مخاطب را در برای اولین بار جذب کند

نکات مهم در داشتن پرچم تبلیغاتی موفق در نمایشگاه صنعت مالی  چیست ؟

  • از رنگ جذاب در طراحی پرچم استفاده شود .
  • آرم و نام برند در پرچم حک شود .
  • پرچم طراحی مناسب داشته باشد .
  • پارچه پرچم کیفیت بالایی داشته باشد .
  • پرچم در مکانی مناسب قرار گیرد .
طراحی و چاپ انواع ریسه پرچم با طرح دلخواه مشتری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *