چاپ پرچم

پرچم لمینت چیست ؟

پرچم لمینت

پرچم لمینت چیست ؟

یک پرچم با طراحی خوب می تواند سریع و به نحو احسن پیام شما را به مخاطب برساند پرچم ها انواع مختلفی دارند و هر کدام کاربردها و ویژگی های خاص خود را دارد یکی از زیباترین این المان ها پرچم لمینت است که در یک فرآیند خاص با لمینت کاری تولید می شود این محصول به دلیل زیبایی و مقاومتش انتخابی مناسب برای مواردی است که نیاز به نمایش برجسته دارند می باشد . آبان پرچم مرکز تولید پرچم ساحلی ، تشریفات ، رومیزی ، اهتزاز و انواع پرچم های مناسبتی و تبلیغاتی دیگر با طراحی و چاپ فوری در خدمت شماست . برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا همراه ما باشید با :

  • پرچم لمینتی چیست و استفاده از آن چه مزایا و معایبی دارد ؟
  • پرچم لمینتی چگونه تولید می شود ؟
  • تفاوت پرچم های لمینت و مخروطی

قیمت پرچم های لمینت

پرچم لمینتی چیست و استفاده از آن چه مزایا و معایبی دارد ؟

پرچم لمینت از خوش فرم ترین پرچم هاست که با استفاده از یک لایه محافظ مقاوم به نام لمینت که نوعی پوشش شفاف و محکم است ایجاد می شود , این نوع المان از پارچه ساتن تولید شده و برش آن با لیزر صورت میگیرد و به دو صورت پرچم های لمینتی تشریفات با ابعاد 90*150 سانتی متر و پرچم های رومیزی لمینتی با ابعاد 20*30 سانتی متر و 10*26 سانتی متر ( نوع ال و تی ) تولید می شود . پرچم های لمینتی می توان به عنوان نمادهای تشریفاتی در مراسم ها , رویدادهای خاص , سازمان ها , شرکت های خصوصی و دولتی , مدارس و…. استفاده کرد .

تفاوت این پرچم با دیگر پرچم وجود یک لایه شفاف و محکم است زیرا لمینت کاری باعث می شود تا علاوه بر اینکه مقاومت پرچم در برابر رطوبت , ضربه و سایش و فرسایش مقاوم باشد می تواند به پرچم رنگ های زنده تری بدهد , از دیگر مزایای استفاده از پرچم های لمینتی می توان به مقرون به صرفه بودن , تولید سریع نسبت به دیگر پرچم های تشریفات , ایستایی بسیار مناسب , براقیت و زیبایی بیشتر و همچنین امکان استفاده از طرح های سه بعدی بر روی آن اشاره کرد .

چاپ و تولید پرچم رومیزی پایه سنگی و استیل

معایب پرچم های لمینت چیست ؟

  • امکان شکستگی و خط افتادن به دلیل استفاده از پلاستیک فشرده
  • قابل شست و شو نبودن
  • استفاده در رویدادها و مناسبت های خاص
  • عمر کوتاه به دلیل تک رو بودن و استفاده مداوم از یک طرف

پرچم لمینتی چگونه تولید می شود ؟

در ساخت پرچم لمینت هیچ نوع محدودیتی در انتخاب طرح و رنگ وجود ندارد زیرا در چاپ آن از روش چاپ دیجیتال استفاده می شود در ابتدای تولید پس از انتخاب طرح مورد نظر , طرح با فرآیند چاپ دیجیتال روی پارچه چاپ می شود , در ادامه لایه مخصوص پلاستیکی به نام لمینت به پشت پارچه که طرح روی آن چاپ شده چسبانده می شود در انتها نیز پرچم به صورت تک رو یا بدون ریشه تهیه می شود.

علاوه بر روش چاپ دیجیتال در تولید این محصول از چاپ سابلیمیشن نیز استفاده می شود این روش چاپ به صورت حرارتی است و رنگ با حرارت و دستگاه پرس به خورد پارچه ساتن پرچم می رود این نوع روش چاپی کیفیت و ماندگاری بالایی دارد بعد از چاپ یک روق طلق مقاوم در پشن پرچم چسبیده می شود که باعث فرم بخشیدن به آن شده و سبب می شود در سمت دیگر پرچم امکان چاپ وجود نداشته باشد .

تفات پرچم های لمینت و مخروطی

تفاوت عمده این دو محصول در جنس و کیفیت آنهاست پرچم های تشریفات مخروطی دارای پارچه ای با دوام بالا و انعطاف پذیری مطلوب هستند و با توجه به این موضوع در برابر خط افتادن و شکستگی مقاوم بوده و قابل شست و شو هستند اما پرچم های لمینت شکسننده بوده و غیر قابل شست و شو می باشند .

قیمت پرچم های لمینت

در تعیین قیمت پرچم لمینت عوامل مختلفی مانند نوع روش چاپی اعم از سیلک اسکرین , سابلیمیشن یا دیجیتال , جنس و سایز میله , تعداد تیراژه و ابعاد پرچم تأثیر گذار است .

طرح های جدید پرچم تشریفات  لمینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *