اخبار و مقالات

آزادگان پرچم برافراشته عزت و شکوه کشورمان هستند

آزادگان پرچم برافراشته عزت و شکوه کشورمان هستند
آزادگان پرچم برافراشته عزت و شکوه کشورمان هستند

آزادگان پرچم برافراشته عزت و شکوه کشورمان هستند

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جمعی از آزادگان گفت : حقیقتا آزادگان پرچم برافراشته عزت و شکوه در هر کوی و برزن کشورمان ایران به شمار می آیند .

به نقل از خبرگزاری مهر , رئیس جمهور در دیدار با جمعی از آزادگان سرافراز انقلاب اسلامی  شامگاه پنج شنبه آزادگان را نماد ایستادگی , توکل , صبر , بصیرت , سپاسگذار به درگاه پروردگار انقلابی بودن و انقلابی ماندن دانست و عنوان کرد : حقیقتا آزادگان پرچم برافراشته عزت و شکوه در هر کوی و برزن کشورمان ایران محسوب می شوند .

دکتر رئیسی افزود : این پرچم برافراشته نماد همه ارزش ها و آرمان های بلند انقلاب اسلامی بوده و این آزادگان سرافراز چه در دوران اسارت که دشمن را خوار و زبون کرده و و چه پس از آن در عرصه های مختلف همیشه پرچم ایثار و از خود گذشتگی را بر افراشته نگه داشته و مایه عزت کشورمان و ذلت دشمنان انقلاب اسلامی شدند .

سید ابراهیم رئیسی تصریح کرد : تحمل اسارت در چنگال سفاکان بعثی کار بس دشواری بود , آنچه از وقایع دوران دفاع مقدس به خصوص اسارت آزادگان سرافراز کشورمان در بند دشمن بعثی ثبت شده است تنها بخش کوچکی از حماسه های قهرمانان دفاع از دین و وطن بوده و مهم است از خودگذشتگی های این چهره های قهرمان به شایستگی به تصویر کشیده شده تا برای نسل آینده الگو باقی بماند.

خرید پرچم تشریفات پایه خورشیدی

امروز دولت مردمی فرصت مهم برای رشد کشور در اختیار دارد

دکتر رئیسی در بخش دیگری از سخنرانی های خود از مسولین بنیاد شهید و  بنیاد امور ایثارگران درخواست نمود باز هم در آینده زمینه برگزاری نشست هایی با حضور آزادگان صاحب نظر و دغدغه مند را فراهم نمایند تا از نظر آزدگان به عنوان یکی از دلسوزترین اقشار جامعه بهره گرفته شود .

رئیس جمهور ادامه داد : امروز دولت مردمی فرصتی برای پیشرفت کشور را در اختیار داشته و این فرصت برآمده اعتماد مردم و رهبر معظم انقلاب دیدگاه سازنده شما و توجه و دعای خیر خانواده شهدا نسبت به این دولت می باشد .

دولت مردمی عمیقا باور دارد اجرای منظومه فکری امام و رهبری کشور را به سوی قله های پیشرفت راهنمایی خواهد کرد

ابراهیم رئیسی با اشاره به اینکه امروز دشمنان انقلاب هم این پیام را دریافت نموده که دولت مردمی مصمم به اجرای منویات رهبر انقلاب اسلامی و جبران عقب ماندگی های سال های قبل است گفت : بر عکس کسانی که به اشتباه تصور می کردند گره ها به کمک دست اجنبی باز می شود اما دولت مردمی عمیقا معتقد است در صورتی که منظومه فکری امام در کشور اجرا شود بدون شک کشور به سوی قله های پیشرفت راهنمایی خواهد شد .

وی گفت : شما آزادگان سر افراز در دورانی که حتی تصور نمی کردید شاید روزی آزاد شوید مقتدرانه در مقابل دشمن ایستادگی نموده و دشمن را خوار و زبون کردید .

قدرت امروز ایران به برکت مقاومت قهرمانانه شما و خون های شهدا و جانبازان است

رئیس جمهور عنوان کرد : شما زمانی که به دست دشمن بعثی اسیر بودید تنها به خدا ایمان و تکیه داشتید و موجب امیدواری دوستان انقلاب و ناامیدی دشمنان شدید دولت مردمی با الگو گرفتن از شماو با توکل به خدا و توانمندی های داخلی با قدرت در مسیر پیشرفت و عدالت قدم بر می دارد .

رئیسی خاطر نشان کرد : قدرت امروز جمهوری اسلامی به برکت ایستادگی قهرمانانه شما و خون های شهدا و جانبازان می باشد امروز دنیا متوجه این موضوع شده و نگاه او به جمهوری اسلامی نگاه به یک نظام مقتدر است .

مهمترین عناصر خلق قدرت در جمهوری اسلامی شهدا , جانبازان و آزادگان هستند

ابراهیم رئیسی تصریح کرد : آنچه برای هر کشور قدرت می آفریند کار و تلاش , علم , اقتصاد , تجهیزات و تسلیحات است اما شهدا , جانبازان و آزادگان سرافراز کشورمان مهمترین عناصر قدرت در جمهوری اسلامی به شمار آمده که رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر آن تأکید داشته اند .

رئیس جمهور در این مراسم یاد با گرامی داشتن یاد سید آزادگان علی اکبر ابو ترابی فرد از خدمات وی به آزادگان در دوران اسارات و پس از آزادی تجلیل به عمل آورد .

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امیر حسین قاضی زاده هاشمی در ابتدای مراسم آماری از تعداد اسرا و آزادگان کشورمان و تلاش های بنیاد شهید و امور ایثارگران  برای خدمت رسانی به آنان را ارائه نمود و چند نفر از آزادگان نیز نظرات و دیدگاه های خود را بیان نمودند .

چاپ پرچم تبلیغاتی با طرح دلخواه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *