اخبار پرچم

تعویض پرچم فیروزه ای رنگ مقدس جمکران

تعویض پرچم فیروزه ای رنگ مقدس جمکران

تعویض پرچم فیروزه ای رنگ مقدس جمکران

به نقل از ایسنا , با حضور یافتن جمعی از خادمین و زائرین مسجد مقدس جمکران آیین تعویض پرچم فیروزه ای رنگ مکان مقدس جمکران برگزار گردید .

با حضور تعدادی از زائرین و خادمین مسجد مقدس جمکران آیین تعویض پرچم گنبد فیروزه ای برگزار گردید و نیز در این مکان مقدس پرچم یا لثارات الحسین ( ع ) بر افراشته شد .

لازم به ذکر است که از شب ولادت امام حسین ( ع ) جشن های دهه مهدیت مسجد مقدس جمکران با برگزاری همایش ها , جشن ها , مسابقات و نیز مراسم جشن با حضور یافتن ملیت های مختلف و نیز حضور استان ها شروع شده و تا شب نیمه شعبان ادامه دار خواهد بود .

لیست قیمت پرچم نوروز

امشب نیز با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مسعود عالی و نیز قرائت دعای حاج محمود کریمی مراسم توسل به حریم کبریای برگزار گردید .

پس از اقامه نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رفیعی و نیز مداحی زاکران اهل بیت ( ع ) حاج مهدی سلحشور , حاج محمد رضا بذری , حاج احمد واعظی همچنین حاح عباس حیدرزاده همراه با شعرخوانی احمد بابایی , محمد حسن ملکیان و سید حمید رضا برقعی مراسم جشن نیمه شعبان برپا می گردد .

در 27 اسفند ماه که نیمه شعبان است در بامداد روز جمعه از ساعت 3 با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عابدینی و قرایت دعای منصور ارضی مراسم قرائت دعای کمیل همراه با احیای نیمه شعبان برگزار می گردد همچنین این مراسم به صورت  زنده از شبکه اول سیما پخش خواهد شد .

در مراسم روز نیمه شعبان از ساعت 6 صبح با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسینی مراسم قرائت دعای ندبه با عنوان « ندبه انتظار » و نیز قرائت دعای حاج مهدی سماواتی برگزار خواهد شد شبکه اول سیما این مراسم را  به صورت زنده پخش خواهد کرد .

مراسم جشن میلاد امام زمان ( ع ) ظهر روز جمعه نیمه شعبان پس از نماز ظهر و عصر با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مهدوی ارفع و قرائت دعای حاج مهدی رسولی برگزار می گردد .

می توانید در اینستاگرام به صورت پخش زنده تمام این برنامه ها را از صفحه مجازی مسجد مقدس جمکران به نشانی jamkaran –ir  مشاهده نمایید .

راز پرچم یا لثارات الحسین جمکران چیست ؟

پرچم یا لثارات الحسین ( ع ) پس از شهادت مظلومانه سردار سلیمانی به نشانه انتقام و خشم مردم ایران بر فراز مسجد مقدس جمکران به اهتزاز درآمد .

تولیدی اصلی پرچم ساحلی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *