اخبار پرچم

تعویض پرچم فیروزه ای رنگ مقدس جمکران

تعویض پرچم فیروزه ای رنگ مقدس جمکران
تعویض پرچم فیروزه ای رنگ مقدس جمکران

تعویض پرچم فیروزه ای رنگ مقدس جمکران

به نقل از ایسنا , با حضور یافتن جمعی از خادمین و زائرین مسجد مقدس جمکران آیین تعویض پرچم فیروزه ای رنگ مکان مقدس جمکران برگزار گردید .

با حضور تعدادی از زائرین و خادمین مسجد مقدس جمکران آیین تعویض پرچم گنبد فیروزه ای برگزار گردید و نیز در این مکان مقدس پرچم یا لثارات الحسین ( ع ) بر افراشته شد .

لازم به ذکر است که از شب ولادت امام حسین ( ع ) جشن های دهه مهدیت مسجد مقدس جمکران با برگزاری همایش ها , جشن ها , مسابقات و نیز مراسم جشن با حضور یافتن ملیت های مختلف و نیز حضور استان ها شروع شده و تا شب نیمه شعبان ادامه دار خواهد بود .

لیست قیمت پرچم نوروز

امشب نیز با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مسعود عالی و نیز قرائت دعای حاج محمود کریمی مراسم توسل به حریم کبریای برگزار گردید .

پس از اقامه نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رفیعی و نیز مداحی زاکران اهل بیت ( ع ) حاج مهدی سلحشور , حاج محمد رضا بذری , حاج احمد واعظی همچنین حاح عباس حیدرزاده همراه با شعرخوانی احمد بابایی , محمد حسن ملکیان و سید حمید رضا برقعی مراسم جشن نیمه شعبان برپا می گردد .

در 27 اسفند ماه که نیمه شعبان است در بامداد روز جمعه از ساعت 3 با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عابدینی و قرایت دعای منصور ارضی مراسم قرائت دعای کمیل همراه با احیای نیمه شعبان برگزار می گردد همچنین این مراسم به صورت  زنده از شبکه اول سیما پخش خواهد شد .

در مراسم روز نیمه شعبان از ساعت 6 صبح با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسینی مراسم قرائت دعای ندبه با عنوان « ندبه انتظار » و نیز قرائت دعای حاج مهدی سماواتی برگزار خواهد شد شبکه اول سیما این مراسم را  به صورت زنده پخش خواهد کرد .

مراسم جشن میلاد امام زمان ( ع ) ظهر روز جمعه نیمه شعبان پس از نماز ظهر و عصر با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مهدوی ارفع و قرائت دعای حاج مهدی رسولی برگزار می گردد .

می توانید در اینستاگرام به صورت پخش زنده تمام این برنامه ها را از صفحه مجازی مسجد مقدس جمکران به نشانی jamkaran –ir  مشاهده نمایید .

راز پرچم یا لثارات الحسین جمکران چیست ؟

پرچم یا لثارات الحسین ( ع ) پس از شهادت مظلومانه سردار سلیمانی به نشانه انتقام و خشم مردم ایران بر فراز مسجد مقدس جمکران به اهتزاز درآمد .

تولیدی اصلی پرچم ساحلی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *