نمایشگاه

نوزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب 1402

نوزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب 1402
نوزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب 1402

نوزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب تهران

نوزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب تهران از 23 تا 26 آبان ماه 1402 به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای حضور علاقه مندان و دوست داران این صنعت می باشد زمان بازدید از این رویداد 8 صبح الی 15 عصر است .

درباره نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب تهران

نمایشگاه بین الملی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران از جمله بزرگترین رخدادهای صنعتی کشورمان در این زمینه می باشد که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت آب و فاضلاب برگزار می شود این رویداد فرصت بسیار مغتنی بوده تا شرکت های فعال در این حوزه جدید ترین محصولات و خدمات خود را در معرض دید قرار دهند از مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه می توان به مواردی از جمله ایجاد فرصت های جدید شغلی , معرفی جدیدترین محصولات  و نواوری ها در این صنعت , برقراری ارتباط بین مشتریان و شرکت های حاضر در این رویداد و نیز همکاری های تجاری بین شرکت های داخلی و خارجی اشاره کرد .

گروه های کالایی ارائه شده در این رویداد شامل موارد زیر است :

  • تجهیزات و مواد تصفیه آب و فاضلاب
  • سیستم کلر زنی
  • انواع پمپ آب و سیستم های مکانیکی
  • سیستم های آبیاری
  • تجهیزات صرفه جویی آب و…..

چرا در نمایشگاه صنعت آب و فاضلاب تهران غرفه سازی می کنیم ؟

شرکت هایی که خواهان پیشرفت شرایط اقتصادی و تجاری خود هستند باید که غرفه سازی نمایشگاهی را در برنامه هر ساله خود قرار دهند و اجازه ندهند که رقبایشان شایعه ناتوانی آنها را بر سر زبان ها جاری کند ؛ شرکت های حاضر در نمایشگاه تنها در غرفه ها می توانند به طور همزمان محصولات و خدمات خود را با رقیبان ارزیابی کنند , یک غرفه ساخته شده هر چند در ظاهر مجموعه ای از سازه های فیزیکی است اما در حقیقت یک واسطه بازاریابی یکپارچه بوده که با استفاده از ویژگی های ساختاری خود موجب معرفی خدمات و محصول و در نتیجه فروش بیشتر می شود اما آیا غرفه سازی در نمایشگاه به تنهایی کافی است ؟ برای تبلیغات در نمایشگاه کدام روش تبلیغاتی بیشتر می تواند مؤثر و مفید واقع شود ؟

4ایده  طلایی برای تبلیغات در غرفه نمایشگاهی

استفاده از هدایای تبلیغاتی :

هدیه دادن اولین قدمی است که برای جلب اعتماد مشتری انجام می شود , یک هدیه به ظاهر کوچک می تواند احساس مهم بودن را به مشتری انتقال داده و باعث تمایز برندشما نسبت به دیگر رقبا می شود این هدایا می تواند در عین پرکاربردی بودن قیمت مناسبی نیز داشته باشد مانند خودکار , جا کلیدی , لیوان , فلش مموری و….

نصب بنر و پرچم :

چاپ بنر و پرچم یکی از مهم ترین ابزار برای معرفی نام و لوگوی شما می باشد باید که بنر را بر سر غرفه نصب کرد و پرچم را داخل غرفه قرار داد که بیان گر نام و نشان تجاری شما باشد و هر شخص بازدید کننده ای با دیدن آن به یاد نام تجاری شما بیافتد .

چاپ تراکت :

چاپ تراکت و کارت ویزیت نیز به نوبه خود نقش مهمی در تبلیغات غرفه نمایشگاهی شما دارد  چاپ تراکت خدمات و کارهایی که کسب و کار شما انجام می دهند را به سایرین معرفی می کند و چاپ کارت یکی از مهمترین تجهیزات برای پرزنت و معرفی خود به دیگران بوده که باید در هر نمایشگاهی مورد استفاده قرار گیرد همچنین در تولید و چاپ آن باید نهایت دقت را کرد .

داشتن وبسایت :

داشتن وبسایت امری ضروری و حائز اهمیت است که موجب اعتبار بخشی به کسب و کار شما در نمایشگاه می شود در وبسایت از کلید واژه درست استفاده کرده و مرتب آن را به روز نگه دارید تا بتوانید محصولات و خدمات خود را دقیق معرفی نموده و در نمایشگاه مشتریان را به آن راجاع دهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *