نمایشگاه

 نمایشگاه تخصصی صنعتی بین المللی استوک ( 1402)

 نمایشگاه تخصصی صنعتی بین المللی استوک ( 1402)
 نمایشگاه تخصصی صنعتی بین المللی استوک ( 1402)

 نمایشگاه تخصصی صنعتی بین المللی استوک ( ماشین آلات کارکرده ) کارخانجات ایران تبریز

نمایشگاه تخصصی صنعتی بین المللی استوک ( ماشین آلات کارکرده ) کارخانجات ایران تبریز از 12 تا 15 دیماه 1402 به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز پذیرای حضور علاقه مندان و دوستداران این صنعت خواهد بود .

دربار ه نمایشگاه تخصصی صنعتی بین المللی استوک ( ماشین آلات کارکرده ) کارخانجات ایران تبریز

نمایشگاه تخصصی صنعتی بین المللی استوک ( ماشی آلات کارکرده ) کارخانجات ایران تبریز از جمله مهم ترین نمایشگاه ها در صنعت ماشین آلات دست دوم و کارکرده کشور بوده که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار خواهد شد این رویداد می تواند میزبان صنایع و کارخانجات بزرگ باشد تا ماشین آلات مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب تر و هزینه های کمتر و با خیال راحت تهیه نمایند به علاوه این نمایشگاه می تواند بستری مناسب برای برقراری ارتباط ارزشمند و تقویت کسب و کار موفق باشد.

گروه های کالایی در نمایشگاه تخصصی صنعتی بین المللی استوک کارخانجات ایران تبریز

  • ماشین آلات فلز کاری
  • ربات و اتوماسیون
  • تجهیزات نیروگاهی
  • ماشین آلات نخاله ها و دستگاه های بالابر
  • ماشین آلات ساختمان سازی و ماشین آلات کشاورزی
  • ماشین آلات تجهیزات دفع و بازیافت زباله
  • ماشین آلات وسایل نقلیه تجاری و شهرداری

اهمیت برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعتی بین المللی استوک کارخانجات ایران تبریز

نمایشگاه بین المللی ماشین آلات دست دوم علاوه بر وجود عرضه ماشین آلات دست دوم موجب ایجاد یک فرصت استثنایی برای تأمین کنندگان و متخصصان صنایع ماشین آلات می باشد تا با استفاده از مدل های پیشین دستگاه ها و ماشین آلاتی که هنوز خیلی از رده خارج نشده اند بتوانند دستگاه و ماشین آلات جدید را تولید و با عمل بازیافت از این قطعات استوک محصول جدیدی را مونتاژ کنند داشتن چنین نمایشگاهی برای هر کشوری که خود را در مسیر پیشرفت و ترقی قرار داده لازم و ضروری است .

غرفه سازی برای یک نمایشگاهی تخصصی صنعتی

طراحی یک غرفه جذاب و زیبا نشان دهنده این است که شرکت شما علاقه مند به ایجاد یک رابطه بلند مدت و پایدار با مشتری است اما فراموش نکنید که برای غرفه سازی باید عوامل مختلفی مانند طراحی , دکور , نوع صندلی  و.. را در نظر گرفت به علاوه باید توجه ویژه ای به رنگ و نوع تبلیغات در غرفه داشت اگر رنگ ها و المان های تبلیغاتی را برای غرفه سازی به درستی استفاده کنید این فرصت را برای تحت تأثیر قرار دادن بازدید کننده و گرفتن بهترین نتیجه در پایان نمایشگاه خواهید داشت .

تبلیغات یک روش مؤثر برای بازاریابی در نمایشگاه تخصصی صنعتی بین المللی استوک کارخانجات ایران تبریز

هنگامی که غرفه نمایشگاهی شما آماده شد می توانید با تبلیغاتی مناسب و به جا اطلاعاتی در مورد محصولات , خدمات را به مخاطب بدهید .

از بیلبوردها غافل نشوید :

بیلبوردها یکی از مؤثرترین روش های تبلیغات است که موجب ماندگاری برند شما می شود هزینه تبلیغات بیلبور با توجه به بودجه و هدف شما از تبلیغات برآورد می شود بیلبوردها می توانند با توجه به ابعادشان ارزان و یا گران باشند .

برگزاری لایو در اینستاگرام یا یوتیوب :

برگزاری لایو از دیگر راه های تبلیغات است با برگزاری لایو در اینستاگرام یا یوتیوب با رئیس اعضای شرکت خود یا بازدید کننده مصاحبه کرده و اطلاعاتی از غرفه و کار خود را نمایش دهید .

تأثیر پرچم تبلیغاتی در افزایش فروش :

پرچم های تبلیغاتی از جمله ماندگارترین ابزارهای تبلیغات هستند پرچم ها به صورت گسترده هویت شما را نشان داده و اگر در مکانی مناسب قرار گیرند بدون اینکه نیاز باشد فرد حرف بزند این المان ها محصول و خدمات شما را در معرض دید قرار خواهند گذاشت در دنیای که نیاز به تبلیغات است تا فروش بیشتری انجام دهیم پرچم ها این تبلیغات گسترده را خیلی سریع انجام می دهند این را هم باید در نظر داشت که این ابزار تبلیغاتی زمانی می توانند افزایش فروش به همراه بیاورند که طراحی منحصر به فردی داشته و مخاطب را در اولین باز جذب خود کند .

چاپ پرچم ساحلی بادبانی درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *